Wednesday, January 18, 2006

MARTS AGM (2006)

The time has come again, when friends from far and near gather to meet, discuss, and do the necessary for the benefit of our society.

So, here are the details if u don't know already.

February 26, 2006 (Sunday)
Caring Community Complex (Kompleks Masyarakat Penyayang)
Jalan Utama10450 Penang
(Details to be announced and sent to members. )

However, please wait for your 'official notice' as it should also contain the minutes and other details.

Here in KL, if you want to lower your travelling cost, either go to airasia.com, the cost of return airfare with airport tax is RM117.90, or
Post your details by comment, and there might be (just might be) a car pool . . .

73s de Marrtsnews.blogspot

2 comments:

Anonymous said...

Hai Ya. Tiap tiap kali saya pegi MARTS AGM saya tengok orang gadoh.
Itu dekat KLSE AGM gado...orang lama kena buang. Penang AGM lagi gadoh. Orang tak bayar yuran mau jadi committee.Lagi gadoh. Satu orang India serupa estate mari mau pukul satu Melayu. Saya ingat dia sudah minum toddy sabelum datang.
Ini kali saya tak mau pergi. Saya angkat anak bini pegi makan angin
tentu tak gadoh ..lagi sayang hoho.
Lu mau pegi lu pergilah. Dulu gado cakap, sekarang gado pukul dan tembak mati.Say tak mau masok hospital dan mati , saya mau enjoy ham radio.

Terima kasih.

Anonymous said...

Betul, Betul lah Abang... Pergi makan angin lagi bagus tak gaduh.
Semua mau mau POWER & NAMA/MUKA in yg masaalah.
Ada lah agenda....???
Buan Wang dan Masa AGM ini.